VI. Széchenyi Futam - VASÁRNAP

YouTube RSS

Ez történt május 1-jén Győrben, a Nádor aluljárónál, az alternatív hajtású járművek nemzetközi versenyén.

DÍJÁTADÓ
Itt a vége, köszönjük a figyelmet! A díjátadó képeivel búcsúzunk.


Az Audi különdíjakat ad át (sajnos az autó nem tartozott a díjak közé)


A zsűri, ahogy ritkán látjuk őket (ami tény: az Audi e-tron a lábuknál hever)


Ha ezzel a rendszámmal ilyen utánfutót húznak, ott valami nagy érték lapul


Viszlát jövőre!

18.52
Amíg a zsűri meghozza döntését a díjakról, egy kis kultúra a végére:

18.25
Egy izgalmas, nedves pályás Elektro GO-Kart futammal zárult a VI. Széchenyi Futam versenyprogramja, hamarosan kezdődik az eredményhirdetés és a díjátadó. Addig is következnek az utóbbi versenyszámok eredményei.

Prototípus:

1. Micron
2. Hidrogén-Hibrid
3. Leila 9
4. HY-GO 2.0

Versenyautó:

1. Gerundium

Elektro GO-Kart, 2. futam (csak egy csapat járgányai értek célba, bár egy pályára került tárgy miatt maga a leintés sajátosan, pár másodperccel a futam tervezett vége előtt, piros zászlóval történt):

1. Elektro-Go-Kart 5
2. Elektro-Go-Kart 1
3. Elektro-Go-Kart 7
4. Elektro-Go-Kart 2
5. Elektro-Go-Kart 3
6. Elektro-Go-Kart 6
7. Elektro-Go-Kart 4

Íme a második kartfutam, ahogy mi láttuk:

17.35
Rendületlenül köröznek a versenyautók és prototípusok - erre készültek egy éven át, egy kis eső nem tántoríthat el ma senkit.

17.07
A Hobbi kategória futamának eredménye:

1. Saiger E-RO
2. RageRoller
3. Saiger ER-03
4. PannonRider 2.3
5. Saiger ER-02
6. Easy Rider
7. Midi
8. Saiger ER-01
9. Mini

16.45
Volt ma már verőfényes napsütés, most épp borongós, kissé szemerkélős az idő, de ez kevésbé zavarja a Prototípus és a Versenyautó kategória indulóit, mintha az elektromos rollerek lovasainak kellett volna hasonló körülmények között futniuk. A másfél órás körözés előtti pillanatokat videóra vettük.

16.12
Lassan befejeződik a Hobbi kategória versenyszáma is. Nemcsak a négykerekűeké a világ...

15.27
Így nézett ki az átalakított szériaautók rajtja:

Meg így:

Ilyen az, amikor a Trabi üldözi a Mercit az Audi logó árnyékában:

Biztos, ami biztos, nem árt egy kis önvédelmi tréning:

14.47
Futameredmények:

Elektro GO-Kart:

1. Elektro GO-Kart 5
2. Elektro GO-Kart 7
3. Elektro GO-Kart 1
4. Elektro GO-Kart 2
5. Elektro GO-Kart 6
6. Rajgo
7. Elektro GO-Kart 3
8. evskart1
9. Elektro GO-Kart 4

Napenergia:

1. Hupercar
2. Pannonrider 2.2
3. SZEsocar

Tanulmányautó:

1. Gyalogkakukk 3.1
2. Kitty
3. Maxi
4. Car-oline
5. Pneumobil 002
6. Nadine
7. Náon-Kijjó
8. Air on Wheels

Motorkerékpár:

1. Elektron
2. ElectRiga
3. fecske-E
4. Saiger E-RO

Szériamotor:

1. Akumoto A10/70

14.23

Visszatekintünk a már véget ért Elektro GO-Kart és Napenergia / Tanulmányautó futamokra. Utóbbi hosszú távú, 60 perces volt.

Az 59-es számú GO-Kart a délelőtti technikai probléma ellenére meglepő módon rajthoz állt a versenyen, aztán kevésbé meglepő módon ugyanúgy a bal első kerék környéke megadta magát.

A napelemesek nagymenői, a Hupercar és a Pannon Rider izgalmas üldözéses versengéséből végül előbbi jött ki győztesen (24 kört vertek a harmadik helyezettre).

13.56
Videó a Napenergia és Tanulmányautó kategóriák összevont futamáról:

No, és persze jó futamhoz szól a nóta:

12.45
Nagy Anna volt olyan merész, hogy beült a szechenyifutam.hu munkatársa mellé egy körre az egyik villanyjárműbe, utána pedig videóüzenetet küldött honlapunk látogatóinak.

12.05
Idén először a nap közepére került a megnyitó, amelyen Nagy Anna kormányszóvivő és Simon Róbert Balázs, Győr alpolgármestere szól a jelenlévőkhöz.

Jelentős a médiaérdeklődés a megnyitót követően:

10.56
Időmérő eredmények minden mennyiségben...

Motorkerékpár:

1. Elektron, Köridő: 1:25.997
2. Saiger E-RO, Köridő: 1:44.215
3. ElectRiga, Köridő: 1:44.294
4. fecske-E, Köridő: 1:49.837

Szériaautó:

1. REVA, Köridő: 1:23.411

Prototípus:

1. Micron, Köridő: 1:44.984
2. Hidrogén-Hibrid, Köridő: 2:06.674
3. Leila 9
4. HY-GO 2.0

Versenyautó:

1. Gerundium, Köridő: 1:20.352

Szériaautó-átalakítás:

1. ELMA 02, Köridő: 1:22.635
2. GABEV, Köridő: 1:23.049
3. E-W City 1, köridő: 1:25.230
4. Trabant Evolution, Köridő: 1:26.930
5. eKacsa, Köridő: 2:11.589
6. EMT48, Köridő: 2:33.170

Szériamotor:

1. Akumoto A10/70, Köridő: 1:54.547

Hobbi:
1. Saiger ER-03, Köridő: 53.739
2. RageRoller, Köridő: 56.538
3. PannonRider 2.3, Köridő: 58.517
4. Saiger ER-02, Köridő: 58.599
5. Mini, Köridő: 1:11.123
6. Easy Rider, Köridő: 1:16.284
7. Midi, Köridő: 1:20.965
8. Saiger ER-01, Köridő: 4:25.925

10.44
A VI. Széchenyi Futam a magyar EU-elnökség rendezvénye, ennek jegyében a kormányzat is figyelemmel kíséri a győri eseményeket. A megyeszékhely határában jár Nagy Anna kormányszóvivő, aki ki is szeretné próbálni egyik-másik járművet. Erre a médiapróba keretében fog sor kerülni.

10.26
Az Elektro GO-Kart időmérő futam végeredménye:

1. Elektro GO-Kart 7, Köridő: 32.407
2. Elektro GO-Kart 3, Köridő: 32.629
3. Elektro GO-Kart 6, Köridő: 33.838
4. Elektro GO-Kart 5, Köridő: 34.097
5. Elektro GO-Kart 1, Köridő: 34.312
6. Elektro GO-Kart 2, Köridő: 36.014
7. Elektro GO-Kart 4, Köridő: 38.742
8. Rajgo, Köridő: 47.667

És egy kis zöld kanyargás:

9.37
Jellegzetes, érces zümmögéssel száguldoznak a pályán az elektro go-kartok, velük kezdődött az időmérő futamok sora. Az 59-es rajtszámú evskart nevű jármű számára várhatóan máris befejeződött a versengés, egy szerencsétlen tengelytörés miatt.

9.12
A versenyzők eligazítása után indulnak az időmérő futamok. Közben kiderült, macsóknak áll a világ.


A futam "hangja": Földi Attila szakkomentátor

08.25
Nézzünk utána, miként zajlottak a reggeli előkészületek!


Vajon mi készül itt?


Ez: a célfotó, vagyis az időmérő érzékelője.


Pályafelügyelők eligazítása.

07.50
No, indítsuk ezt a szép napot egy szép és környezetbarát autóval!


Nem egyedi megoldás, mégis különleges: kamerás visszapillantó.